Güzel ssler ama ben pcye olduğunu sanmıyorum (olabilir de) eğer pc ise pes te directx 10 kullanıyodur görüntüler süper
çünkü. directx 10 uyumlu ekran kartları da ateş pahası. sırf pes için ekran kartınıda değiştiremem sanırım. İngiltere full
lisanssız çok kötü olmuş. Geçe sene en azından 2 takım vardı. Son olarak iyi grafikler ama ps3 içindir pc içinse de dx 10
ister çoğu bilgisayar kaldırmaz :(