the killer Teknik olarak, ismin "Umut Dereli" olarak kalırken, lakabın senin adın olur. Ve maç esnasında filan senin adını gösterir. Ama denemedim abi, bu sadece bir tahmin...
shuqru06 evet the kıller dogru soyluyo bende koray erdal dıe oynuyorum ama lakabımı kendı adım yaptım genelde lakabını kullanıolar arada sırada gazetelere dıger ısım cıkıyo
Fenomachine simdi bazı warez sitelerinde otomatik yazınca register gosteren crack falan cıkmıs onları bul :D