Neset Yalcin: "Çeyrek final oynamalıyız"
Asbaşkanımız Neşet Yalçın, Nyon'da bulunduğu kura çekiminin ardından FB TV'nin canlı telefon bağlantısına katılarak rakibimiz Anderlecht ile ilgili açıklamalar yaptı. Asbaşkınımız şöyle konuştu: "Kulübümüzün bugün varmış olduğu noktada beklentiler çok yüksek. Biz de bu beklentileri karşılamaya çalışıyoruz. Biz şampiyon kadromuza yeni yıldızlar kattık. Geçen yıl şanssız bir şekilde elenmiştik. Artık Fenerbahçe için lig şampiyonluğu, Avrupa'da başarı kazanmak için bir basamak niteliğindedir. Benim düşüncem, biz çeyrek final oynamalıyız. Bu bir hayal değildir. Hedefler koymadan o hedeflere ulaşamazsınız. Anderlecht Avrupa'nın köklü bir takımı, biz de çok kaliteliyiz. Rakibimizi eleyeceğimizi düşünüyorum. Seri başı olmamamıza rağmen, Fenerbahçe, yaptığı transferlerle burada en çok söz edilen takımlardan biri oldu ve seri başı olan takımların eşleşmekten çekindiği bir takımdı. Taraftarımızın desteğiyle takımımızın beklentileri karşılayacağını umuyorum ve başarılar diliyorum."
Mahmut Uslu: "Şampiyonlar Ligi'nde zayıf takım kalmadı"
Asbaşkanımız Mahmut Uslu, Nyon'daki kura çekiminin ardından FB TV'ye şu açıklamalarda bulundu: "Kurada 5-6 tane iyi takım vardı. Onların rakibimiz olmaması bizim için olumlu ancak Anderlecht de Belçika şampiyonu. Şampiyonlar Ligi'ne girmek hem maddi hem manevi olarak çok önemli. Biz Şampiyonlar Ligi'nde çeyrek final, yarı final hedefliyorsak bu tip rakipleri geçmeliyiz. Şampiyonlar Ligi'nde zayıf takım kalmadı. İlk maçta taraftarımızın desteğiyle iyi bir sonuç almalıyız. Roberto Carlos dahil önemli trasferler yaptık. Geçen sene, ufak nüanslarla maçları kaybetmiştik. Futbolcular bu hataları bu sene yapmazlarsa Avrupa'da başarıyı yakalayacağız."
Alex: "En iyi şekilde çalışmalıyız"
Kaptanımız Alex de Souza İsviçre'nin Nyon kentinde yapılan kura çekimi ve rakibimiz Anderlecht'in belirlenmesinden sonra FBTV'ye bir açıklama yaptı. Kaptanımız Alex "Avrupa maçlarının her zaman zor olduğunu ifade ederek "Fenerbahçe içindeki mevcut oyuncular artık Avrupa'da da başarı getirecek güçte oyuncular. Ama en iyi şekilde çalışmamız gerekiyor. İnanıyorum ki bu turu geçeceğiz"