can64 arkadaşlar bir türlü ayarlıyamadım S ile pas atmak istiyorum ama yapamadım nasıl ayarlıyacağım bilmiyorum bunu bilen biri varsa anlatsın lütfen
fretika şimdi ayarlarda tuş ayarlarına gel ordan yerlerini değiştirmek istediğin tuşu enterla sonra hangisiyle değiştireceksen oklarla o tuşa git bir daha entera bas İyi oyunlar
rapman oyunu nereye kurduysan oraya gir!settings e fel ve aç orda keybord,player 1 falan var.klavyeninkisini değiştirceksen keyborda tıkla.sonra mesela S ile pas vermekmi istioyosun? mausenin sol tusuyla x E tıkla sonra S ye bas tamamdır
pokemoncu213 abi şimdi başlata giriyosun programlara tıklıyosun konamiye giriyosun ordaki settingsi açıp ordaki yapçağın şeye tıklıyosun yazı geliyo yazıdan önce yapçağın tuşu yazıyosun sonra tamam diyosun bu kadar