trenci Arkadaşım senin dediğin gibi yaptım belgelerimdeki fifa 07 ye yapıştırdım ama yine galatasaraylı eski futbolcular var yeni kadro yok
Abdik eet bnde fifa belgelerim 07 ye yapıştırdım ama olmadı haala aynı adamlar war... bi yardımcı olursan sewinicez walla =S
melik_gs Barış mı deil oha abi ya:D Bi de arkadaslar o kadar Fifa 2007 klasörüne atıyorum olmuyor ya.
reallylove19 ilk once paylasım için saol fakat ben binu calıstıramadım belgelerimde bulunan fifa 07 nin içine attım fakat bi etkisi olmadı
satriani 27 mrb kardes benim sorunum yamayı indirdim belgelerim fifa 07 klasörüne kaydeettim olmadı oyuna girdim oyuncular değişmemiş herhangi bi gelişme olmadı bunu nasıl değiştrebilirim bi yardım edersen sevinirim tek büyük cimbom ultra aslan.....
Harem_Draco_1905 Kardeş zahmet olmassa yeniTransferler Fehmi Emre Güngör , Barusso ve Mehmet Topal ' ı da düzeltebilirmisin acaba ?