hahahahaahahah cok komık ya ama bı taraftanda uzucu
Zuhahahaha :D Umarim orda bulunan kimseye zarar gelmemistir. :cool:
yok artık:D
oha :)
Son resimde bi gariplik var.. (ve komik tşkrler aragor:))
Süper:D:D
son resim fake
Son resim çok amatörce yapılmış:)
beyler şaka gbi süper olmuş ya
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: