Orjinal Mesajı Yazan: toprak2121
YAWWW Kardeş sen bunu fenerlilere yapmışsın galiba O fenerbahçe nin simgesi olmasa hemen indirrirdim ama ben gs liyim.
biz hakan ayaş denen herifin türkçe yamasını indirdik herif gsli gsyi 4.5 yıldız yapmış ümit karan 92 overall hasan şaş 94 overall olurmu oyunu bozuyor birde hele bide türkçeleştirmesi her maça girerken şu yazıyo "deplansmanda kazanırsanız taraftarlarınız sevinir" walla mı ya ben ağlarlar sanıyodum.