Merhaba. Daha önce bir çok kez forma yapmayı denedim ama genelde beceremedim. Bu seferki biraz daha iyi oldu.
Kendimce bişeyler yaptım. Yaka haricinde bence güzel oldu. Yorumları bekliyorum. (imageshack de bir sorun vardı. bir kaç seferde upload edebildim. resimde de sorun olabilir)
