tayfunartar arkadaşlar master ligde 3. sezonumdu Ç.Rizesporla maç yaptım menüye döndüm fakat oyundan attı o ligi sildim başka lig açtım yine 3. sezonda oyundan attı sizce sorun ne olabilir
35cordoba bende bu konuda cok sorun yasadım arkadasım caykur rize daha ilk defa 3.sezonda ligine geldiyse we onla ilk macınsa olabilir bende 2.sezondan beri her lazio deplasmanında bu sorunla karsılastım nası cozdum ; save dosyamı baska bi arkadasa yolladım ona lazio macını oynayıp save etmesini sonrada bana yollamasını rica ettim oda yaptı we save i kendime koydum calıstı ama her sezon lazio deplasmanında aynı sorunu yasıorum sendede boyle bir sorun olabilir
Pes6 benede oldu bu sorun .. kit server var ise cop ya edip baska biyere kayit edin .. KONAMI klosorunden kitserveri silip tekrar yukleyin calisacaktir...