eran91 Ya arkadaşlar fm in en saçma yanı bu olmuş heralde uefa kupası çeyrek finali oynayacağım hafta A takımdan 9 oyuncum sakattı bu 9 un 7 si ilk 11 oyuncumdu ya bunu düzeltemezmiyiz antremandan ayar çeksek?
Cesc Bnm UEFA Kupası grup son maçında 4 kalecimde sakattı. Yapılacak tek şey FM2008 böle bi durumun olmamasını ummak..
mmk aynen,bende kaleye deniz barışı almıştım,4-3 yenildim..deniz bey geleni,geçeni yeni..son dk frikik yedi hele ona deli olmuştum..
MacTavish Dün G.Birligi ile başladım zorla getirdiğim iki oyuncum hazırlık maçında sakatlandı biri 4 biri 2 hahta deli oldum...:mad::o
Ayrton Senna Da Silva Eski kariyerimde Volkan ve Serdar sakatti. Onlarin yerine 19'luk Aziz'i oynatmistim zamaninda.
eran91 keşke düzlemenin yolu olsa yaf sırf antrenmanda sakatlanmasınlar diye fener maçından önce tatil verdim hepsine antrenman yaptırmadım:D
GkHnZn **Bende de daha lige baslamadan 4 oyuncu sakatlandi.4 oyuncunun 3u ilk 11dendi ama iyilestiler simdi...**
tayanc_08 benim şampiyonlar ligi finalinde 4 oyuncum sakattı yapacak birşey yok mecbur maçı başka adamlarla kurtar
samboo ya abi benimde aynen sizin ki gibi ama benim her hafta biri şehit oluyo anlamadım ki inş fm 2008 de böle seyler olmaz