Sizce pes 7 fifa 2008 gibi transfer sezonu bitince mi çıkmalı?
**genelde eş zamanlı cıkıor stn ve çıkım ayları genelde ekim veya eylül sonu :D**
Aynı konuyu neden 2 kere açtın ki ?
Üstelik pes6 bölümüne niye açtın ki?
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: