chesttour beyler ben kıtserveri indirdim gdb klasorunde stadıum yok bıraz acemıyımde kusura bakmayım allah askına yardım edın bıraz acıklayın acılen nolur
tayfunartar gdb klasöründe stadiums yoksa sen oyle bi klasör açıcaksın içine kitserverle uyumlu stadlar atıcaksın tabi map dosyasıda olması lazım (forumda ara bulursun)oyunda forma seçimi bölümünde 8 9 veya c ile stad seçersin