Kerem **BigGUI Dosyasıyla Export işlemini yapabilirsin , önce Gui Dosyasının içine "boot" diye bir dosya açmalısın tabi**
Kerem Kardeş Sen Yanlış Dosyayı Çıkartmaya Çalışıyorsun Dosyanın adı "53title.big" gibi bişey olması lazım Bu arada Lütfen "Flood" Yapma ;) 1-2 Taneden Sonra Kızasım Geliyor :mad: