tr_iro ben pes te yamaları fazla beceremıyorum kıtserwerı ındırdım fakat setup dedmde sacma bısı cıkıo ınstaal dıemıorm tıklanmıo nedense lutfen yardımcı olun sımdıden tesekkurler