ne3734 **ben topplayer oynuyorum 6-0 bıttı o da sampıyonluk macıydı adamlar gol atmak ıcın hep saldırıyodu kalecılerı bıle kornerde çıkıyodu hep uzaktan 2 de penaltıdan attım.besıktasa-m.unıted kapısıyoduk ama yıl 2015dı yanı kadro gucluydu**
by_kLankraL regularda 7 gol attım elano 4 gol attı...amateurde 16-0 yndim.en kolayında tam 32-0 sıfır yndim hmde 10da