frukoeraslan GARDAS NE WAR ONDA YAA BEN 3 YOLDIZDA 15 DKK DA 20 TANE ATTIM 10 TORRES 7 GERRARD 3 KUYT HEMDE WE 9 DA
qRisTiaN0 Orjinal Mesajı Yazan: abdullahburak ben 35 tane 34ü la biri raul la Sakın BeckHaM Olmasın ?