googleci Orjinal Mesajı Yazan: deep_blue06 İşte link arkadaşlar .. Umarım işinize yarar (Alıntıdır) http://rapidshare.com/files/46328889/Fenerbah_e_06-07_ve_07-08_formalar.rar.html
ronaldo714 arkadaslar bnede kitservere fb forma yamasını GBD uni klasörüne kopyaladım oyuna giriorum forma deişmio nası yapabilirim bi yardımcı olursanız sevinirim şimdiden tşkrll
th3answer Orjinal Mesajı Yazan: hhsdeco arkadaslar bnede kitservere fb forma yamasını GBD uni klasörüne kopyaladım oyuna giriorum forma deişmio nası yapabilirim bi yardımcı olursanız sevinirim şimdiden tşkrll map dosyasına da yazman lazım oyunda fenerbahce hangı lıgde soylersen yardımcı olabilirim
semih6767 bnde hollanda ligi üstüne yapılmıs tsl var kitserevera gbd uni tsl die dosya acıp eklıyorum ama olmuyo neden ?
steven_stiffler Formaların güzel ama fontları da olsa çok iyi olur...Artı oyuncuların kolları gözükmüyor :/
cagtayfb indiriorum baklaım nasılmış cok güzeller su anda ne dwe olsa sarı lacivert olan herşey mükemmel görünür
ERNESTE NNASI EKLİYOEUZ BİRİ YARDIM ETSİN YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA CONFRİGLER NASI OLUŞURN ,ÖĞRETİN BANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
sercansercansercan arkadaşlar bi yardım edin forma atıyorum mapını da giriyorum olmuyo ne yapacan soyler misiniz
sercansercansercan ARKADAŞLAR DAHA HABER YOK LUTFEN BU İŞİ İYİ BİLEN BİRİ MSN Mİ EKLESİN ORDA TAM OLARAK ANLATSIN KAFAYI YİİYYCEMMM necati_1043@hotmail.com