Orjinal Mesajı Yazan: deep_blue06
Hİç yorum yokmu arkadaşlar yaff iyi yada kötüü!
Formaları kitserver ile ekleyebilirsin.. Kitserver yoksa bu linkten indirebilirsin..
http://todowe.blogspot.com/2007/04/kitserver-651.html
Kİtserver ı oyunun kurulu olduğu dizine kopyala.. Kitserver içindeki setup la installe..
Formayı (FEnerbahçe muhtemelen OthersC dedir) (C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 6\kitserver\GDB\uni\OthersC\Fenerbahce) fenerbahce klasörü içine atıp map e eklediğin zaman işlem tamamdır..