sitting **arkadaşlar bende fifa 2007 var ama oyunda spikerin sesi çıkmıyor içinde bi dosya eksik hangi dosya acaba o şu ''data_eng.big''olan dosyamıydı acaba tam hatırlamıyorum bana yardım edebilirmisiniz**
FaRuK_1907 Birader o sorun cd nin bozuk olmasından yada oyunu yanlış yere kuruyor olmandan dolayı olmuş olabilir.
sitting **hayır cd orjinal değil hani şu bazı şeyleri çıkarıp ytek cd haline gelen varya bu cd o cd **