wearethechampions arkadaşlar rhinoceros programı ile yaptıgım stadları nasıl ekliyebilirim... yardım edin lütfen... resimli anlatımını bulan warsa öle koyabilirmi* daha yeni indirdim kitserver 6 yı hiç bilmiorum...
Nigo1907 Kitserver ın içinde gdb klasorü vardır onun içinde stadims olucak yoksa sen yapıcaksın ve stadı içine kopyalıyıp map dosyası oluşturucaksın daha sonra 131,"TUR - Sükrü Saracoglu, Fenerbahce" gibi yapıcaksın onu yaptıktan sora setup yap ancak anlamadıysan asay1907@hotmail.com msnım ordan yardımcı olurum.