Orjinal Mesajı Yazan: tahsin13
arkadaşlar ben de çok hevesliydim tr spikere hani varya 4 part lık işte onu indirdim sokaktan bi adam konuşuyo san ki hiçbişey anlaşılmıyo adam neresinden konuşuyosa ben ce boşuboşuna indirmeyin ben pişman oldum :D:D
Öncelikle O Türkçe Spikere bir Emek verilmiş vede Sen Böle bir Konuşma Yapabiliyorsan Helal Olsun Helal Olsun... Bilemiyorum Hanginiz Türçe Spiker Yapabilir Bilemem... Ama Ne Kadar Kötü Olursa Olsun Yinede Emeğe Saygı diyip Güzel Olmuş derdim Sizede Pek bir şey diyesim kalmadı. Hep Gül Böyle Sen ;) Konu Kilit Emeğe Saygısızlığın Lüzumu Yok! :mad: