ilker12 bilmiorum sizede oldumu oyuncu orda kaldı zaten 10 kisiydim 9 kisi kaldım deistirmek zorunda kaldım deistirdigim ve orada kalan oyuncu ise LİNCOLN
TeXaSLi bana da ucl de oldu.Taç çizgisinin kenarında faul yaptım 3 oyuncu reklam panolarının arkasında kalmıştı.Ama top dışarı çıkınca onlar gelmişti geriye:)
lib_se Hep oynamaktan sıkılmış, maçı bir de seyirci gibiizleyeyim demiş, ne var bunda :) Şaka bir yana ilginç görüntü...
Kerem **Helal Olsun Fileleri Düzeltiyor Çalışkan Adam ;) Ama önce insan filenin içindeki topu dışarı atar :D "Güzel Görüntü ;)"**
onurkadri evet bunlar fifayı kötüye sürükleyen olaylar bu oyunda bakıpta görülmeyen bir çok hata var ve bu hatalar fifa 2003ten itibaren olmaya başladı inş. bu hataları yeni serimizde görmeyiz ve oyunun tadına vararak oynarız sıkılarak değil