FIFA 07 Stadyumerleri size bir istek ve gerçekten güzel bir stad yapmanızı rica ediyorum Fifaseverlerin de hoşuna gideceği bir stad
RheinEnergie Stadium
bu satdı yapablirseniz bence çok güzel olur ayrıca
Moscow Olimpiyat Staduyumu
eğer ek stat olarak yapılırsa iyi olur ama başka stad üstüne ekleme olursa olimpic style veya 2. lig stadların üstüne olabilir
yaparsanız teşekkürler