arkadaşlar topu seçince maç açılmıyor sorun ne olabilir
kitservere attığın topları seçince mi??????
**Ekran kartından kaynaklanıyor kartı güncelle**
ewt kitserver daki topların
yok bence kitserverda sorun var ben kitserverı kaldırdım sorun kalmadı
arkadaşım kitserveri kaldır diyosunda kaldırınca tolar oyunda nasıl gözükckk
**Arkadaslar bu kitserverdaki toplari oyundan nasi seciorz?**
forma seçiminden
Peki bu ekran kartini nasi guncellicez?
arkadaşlar herkes kitserver 640 kullan di ben kullanıorum sorun devam edio
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: