okadar ezik bir futbolla yaşıyoruzki bu ülkede..
futbol programları reyting adına yıllık dostlukları kirlemeler.şok haber adı altında ortalığı karıştırmalar.(telegol, santra)..vs
haberciler kendi çıkarları adına, haber yapabilmek için, ortalığı karıştırabilmek için çalışmaları.(son renk tartışması, yemek tartışmaları..vs)
yöneticiler birbirlerine laf atarak yönetim içinde iyi yerlere gelebilme çabaları.(celal kolot,adnan polat,mahmut uslu..vs)
oyuncu menajerlerinin, oyuncunun haberi olmadan diğer kulüplerle görüşmeleri (ümit karan, mehmet yozgatlı..vs)
oyuncuların oynadıkları takımı hiçe sayarak yaptığı açıklamalar, laf döndürmeler, taraftarı kandırmalar, para için oynamalar.(gökhan ünal, mehmet topuz, rüştü reçber...vs)
ezilen kim? taraftar.artık ben Türkiye'de futbolun bi eğlence işi olmadığını anlıyorum.son 1 senedir inanılmaz şekilde futboldan soğurum.hiç bu kadar soğucağımı düşünmezdim.Galatasaray'ın maçlarını izlemez oldum.bunun nedeni üstte saydığım etkenlerdir.futbolun birebir içinde olan futbolcular bile bu entrikalara yeniliyor artık.peki taraftarın hiç suçu yok mu? olmaz mı.işte 2 tane kıydırıbok renkten dolayı medyanın oyununa gelip birbirlerine düşüyorlar.
kaybeden kim?
Türk Futbolu
Acıyorum halimize.