guneysuar siteyi neredeyse hergün ziyaret ederim şunu fark ettim fifa 07 e daha çok yama ve dosya çıkıyor nedenini çok merak ediyorum ben bir pes hayranıyım ama pes için yapılan çalışmalar sizcede az değilmi
FOAB Herkes istediği yamayı yapar eğer çalışmalar azsa sen yapta çoğalsın.Bilmiyosan google de ara bulursun...