Siftah benden olsun!
2032 yılına kadar ilerledigim save game´i yaklasık 7 aydır oynuyorum 2020´lere kadar hic sıkılmamıstım ama o sıralarda bi kac kere elektrik gitmesi, oyundan atması vs sebepleriyle oyundan sogumustum ama yine de ilerleyip 2032´ye kadar gelmistim..ballack´ın, lahm´ın menajer oldugu oyuna bakmanızı öneririm.
indiR