Wolf , sana yardımcı olayım azıcık , Formalardaki Logoların Ayarlarını : Multiply yaparsan dalgaya uyarlar ;)
Renklendirmeyi daha iyi yapabilmek için ise ; Color Burn yap blending options'tan Color overlay seçeneğini yapıp kullanacığın rengi ayarla vede linear burn yap güzel renkler çıksın ortaya sonrada formalarındaki saturation oranını düşürmelisin çok göz alıcılar ;) vede Kollardaki logolar büyük olmuş çok uzun dururlar oyunda...
Bu dediklerimi yaparsan daha iyi olursun ;)