Orjinal Mesajı Yazan: AyKaN_35
PES 08 PS2 de çıkıcakmı acaba bilgisi olan warmı arkadaslar ??
Evet çıkacak videolar kısmına bakarsan veya youtube da PES 2008 PS2 yazarsan videolarınıda görürsün ama oyunun grafik olarak PES 6 dan hiç bir farkı yok yani adamlar PS 2 için sadece kadroları vede yapay zekayı geliştirmişler;)