Kerem SCN Adına Yine Güzel işler Çıkıyor vede Bende Bu işlerin Oyun içi Görüntüleriyle Renk Kazanmasını Sağlamak Amacıyla Bu Konuyu Açtım ;) Evet , Buradan Yaptığınız Çalışmalar Hakkında Görüntülerinizide Paylaşabilirsiniz.
Kerem Orjinal Mesajı Yazan: BAHCECI resimlerden guzele benziyor ama sadece fb ts maci ss'ler ilginc:) Zamanımız Pek Yok Kardeşim Ondan Dolayı Zamanımız Oldukça Yapıyoruz bişiler ;) Boş Durmak iyi Değildir