arkadaslar fifa 06 icin gunlerdır belkıde 1 ay oldu.hala uzuluyorum.pc ye neden format attım dıye ama nafile.tsl nano detailed bence dunyanın en ıyı yaması.ama bu yamanın sıtede calısmaması cok kotu bır hadıse.(yaanlıs anlamayın)lınk calısıyo ama part03 ındıryorum dosyayı acarken ;tanımlanamayan arsıv sonu;dıyor.neyse dıyom yuklemeye baslıyom bu seferde ,crc, hatası verıyor dıyorki dosya bozuk dosyanın yenı bır kopyasını ındır.ındırıyorum ama yıne calısmıyor!bana bı yardım edın!