Orjinal Mesajı Yazan: Cesc
Orjinal Mesajı Yazan: Muzy38
bizi iyi tanıttığı ve bu turu geçip ülkemize puan getirdii için beşiktaşa canıgönülden teşekkürler...
Bnce herhangi bi mod görmeden imzanı düzenle.. Snn iyiliğin için..
arkadaşın antiliği bana.. :)
Takmıyorum böyle şeyleri kafama ii bilirsin enes.. :) :p
biz gene görevimizi yapıp kibarca uyaralım imzasını düzeltsin diye.Düzeltmezse ben düzeltirim zaten... :)