Kerem Sen bitirene kadar ben yaptım :P bir tanecik Nasıl Olmuş ? :D [Turkcell Kötü Oldu Farkındayım Kendim Yapınca biraz bozabiliyorum ama neyse :) {4.21 Saniye Reklam Pano Rekoru :P}
MacTavish Orjinal Mesajı Yazan: Exvision Çok harika olmuş:) bende yaptım ama hoşuma gitmedi yarın bidaha denerim belki:p
Ekselans **BUNLARI OYUN AKTARMAK İÇİN Bİ YAMA YAPILACAKMI ARKADAŞLAR ELLERİNİZE SAĞLIK SÜPER OLMUŞ GERÇEKTEN.. **