rizaa13 slm arkadaslar ben fifa07 kurdum ve önce FIFA 08 Edition Update ' i sornada FIFA 08 Edition Update v1 i kurdum.Ama ingilizce yazilar falan...Bunu düzeltmek için ne kurmalyım..teşekürler..
rizaa13 arkadaslar fifayi kurduktan sonra 08 update leri kuruyorum bide tükce yama kuruyorum press end key dedikten sorna oyundan atıyor
blackfou hyr değil. çünkü ben de saat gibi aksamadan çalışıyor. şu ana kadar FATHBUİLDER i çalıştırdıktan sonra hiç oyundan atmadı. sana tavsiyem FATHBUİLDER i çalıştır
rizaa13 Bende vista var galiba ondan yapioyr..oyunu kurdum sadece no dvd crack yaptım sadece ..bu haliyle attı
Anxiety Orjinal Mesajı Yazan: rizaa13 Bende vista var galiba ondan yapioyr..oyunu kurdum sadece no dvd crack yaptım sadece ..bu haliyle attı Cracksizde dene.Bazı cracklerde trojan vs. olduğu için oyun kendini kapatabiliyor.