elemental Ben Fm yi Türkçe Klavyede Oynuyom... Buyrun Sizde Oynayın Aşağıdaki Resimlerle Her Yeri Aynı Yaparsanız Artık Türkçedir.. Resimlerle Anlatim ; -------RESİM 1-------- -------RESİM 2-------- -------RESİM 3-------- -------RESİM 4-------- Bu resim çok büyük -------RESİM 5-------- Bu resim çok büyük
Quaresma_7 valla başlığı görünce kahkaha krizine girdim vay be abi hakkat 7 aydır bunu arıyordum :eek: :p ya dalgamı geçiyon bizle !!!
elemental ne dalgası yapında gorun yalnız oyunu acınca sıyah bı ekran cıokar 5 sn falan gecer bı hata raporu gıbı sey gelebilir onunuze onda x işaretine basın oyun acılır
Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: partner şakasın sennnnnnnnn bizde bunu arıyoduk aylardır ama harbiden şakaymışsın bea Orjinal Mesajı Yazan: moltres tşkkürler:) :) bu konuyu sabitleseniz süper olur Yukarıdaki üyenin ciddi olarak bunu yazdığını düşünmüyorum. ;) Orjinal Mesajı Yazan: moltres cevaplarınızı bekliyorum Bu bilinen bir şeydi zaten. Daha önce forumda verilmişti.
Ayrton Senna Da Silva Bence sabitlemeye gerek yok. Zaten yakın zamanda 2008 çıkacak. Nİce sabitlenmesi gerekipte sabitlenmeyen konu var forumda.