arkadalar ben pesi aldım keyborddan düzenledim düzenlemelerime göre "s" pas "d" suttu we ben top rakipteyken topu d ye basarak alırdım ama forumda bi yama wardı allstar yaması onu yükledim keybord tamamen değişti eski haline getirdim ama bu sefer topu "s" tusu ile alıyor ne yapmalıyım çok acil yardım lütfen