Orjinal Mesajı Yazan: yeter be
oyunu tekrar yükle javayla ne alaka olcak saçmalamayın ya
mümkünse yazılanları okumadan cevap yazma, adam 6 kez yüklemeye çalıştım diyo, sen oyunu tekrar yükle diyosun
driftking senin sorununa sports interactive sitesinde bi çözüm yazmışlar, sen direk 6. maddeden başla
http://www.sigames.com/sibase.php?type=view&id=220