deco en büyük yeteneğimdi :) ps1 zamanına da dayanır deco ile tanışmam(winning eleven dan ) :D ondan sonra cm ve fmde de yıldızım olmuştu DECO benim için efsane ben yaraatmışım gibi seviniyorum çünkü oyunda ben keşfettim o ortalarda yokken
kısaca porto yu keşfettim desem yeridir farklı heyecan ararken buldum
r.carvalho
p.ferreira
aıncınheıev
Costinha
pena
mccarthy
VE.........sonradan öğrenmiştim bu tuhaf takımın hocası
şimdide anderson -----:D c.ronaldo yu keşfedemedim tüh :D benden habersiz çıktı ..........
ama gerçekten bu oyun inanılmaz bişi bu kadar gerçeklik te olmaz yani inanılması zor bişi
kendimi yetenek avcısı gibi hissediyorum ve diyorum BOBO DAN BİŞİ OLMAS :D