pibul1907 onun bir tuşu var o da şut adamın ayağına doğru iyi atabilirsen şut tuşuna bas eğer tam ayağına geldimi önüne falan bir vurur manyak bir şut:D bende öyle yapıyom
coldplay21 arkadaşım ben heralde en fazla rövaşatada gol atan bir adamımdır orta yada havadan bir pas atığında önce aşağı sonra yukarı bas müthiş bir rövaşota atıyor görülmeye değer zaten yakında o videoları buraya vericem
Sorax Orjinal Mesajı Yazan: coldplay21 arkadaşım ben heralde en fazla rövaşatada gol atan bir adamımdır orta yada havadan bir pas atığında önce aşağı sonra yukarı bas müthiş bir rövaşota atıyor görülmeye değer zaten yakında o videoları buraya vericem Öyle Olmaması Lazım. Şut'a Basmadan Sırf Aşağı-Yukarı ile Kendiliğinden mi Atıyor? Eğer Öyleyse Saçma.