ben bu sorunun neden olduğunu biliyorum bende de eskiden olmuştu ozamanlar 3 büyükler stad yamasını yüklemiştim evet stad yaması yüzünde örneğin şükrüsaraçoğlunda oynuyoruz diyelim ve bir oyuncu değiştirdik oyuncu değişimi esnasında çıkan oyuncu gözüküyor ve hemen bi atlama oluyor ve giren oyuncu gözükmüyoru arada bir oyuncularda böyle sahadaki gibi oluyor oyundan çıkıp tekrar girsek bilde düzelmiyor. fifayı kapatıp tekrar açmak gerekir. bu sorunun olmaması için OYUNCU DEĞİŞTİRMEYİN. ama bu zor gelirse şunu yapın. YAMAYI SİLİN.