Yeni çalışmamla karşınızdayım.Yorum yok ama neyse :(
Evet.Pes 6 nasıl Türçeleşir?Resimli anlatımı koyuyorum.Videolu anlatımda olucaktır.
Gerekli Programlar
*Dkz Studio
Anlatım
*İlk önce dkz studioyu açınız.Daha sonra e_texti açın.

*Daha sonra .str uzantılı dosyaları masaüstüne kaydedin.(Teker teker kaydetmeniz daha iyi olucaktır.)

*Sonraki işlem ise kaydettiğiniz .str uzantılı dosyayı çift tıklayarak açmanız.Daha sonra o terimlerin Türkçe karşıığını yazmalısınız.

*Sonraki adımda ise gösterilen block yazan yerdeki rakamları değiştirerek işleme devam etmelisiniz.

*Daha sonra çıkan penceredeki terimleri Türkçe yapıyoruz.

*Son işlemde Guardar iconuna basıp dosyayı kaydediyoruz.

*Son işlemdede kaydettiğiniz dosyayı e_Textteki o dosyaya importluyorsunuz.
*Türkçe karakterlerden i,ş,ğ harflerini kabul etmemektedir.
Not: İzinsiz yayınlanamaz.