by_meteor arkadaslar pes6da oyuna girerken option file bulunamıo dio...ama baqtım yerinde....oyunda yaptıgım hersey gitcekk...onu bırakın oyun gitcek....help me pls...
S n i p e r **Option file Belgelerimde konami altında olacak birde save dosyanı yüklerken herhangi bir hata veriyormu **