Bazı kişiler "ben vistada face yapabiliyorum" diyor.ancak vistayla uyumlu o-edit çıkmadı.onların vistada nasıl face yaptıklarını sorabilir miyim?
(örn.:ismini vermek istemediğim birisi bir konuda "ben vistada face yapıyordum" demişti.Not:Sakın "ismini vermek istemediğim" terimini yanlış anlamayın.reklam olmasın diye:))