blackfou Bunu uzmanlara PM ile bildir. Ama böyle kuru kuru söylersen olmaz. Bir resmini koy. herkes bu formayı bilmiyor olabilir.
faruk1907 ben bu konunun uzmanlarının bu formayı bildiğini düşünüyorum. resimdeki semihin giydiği deplasman formasını istiyorum işte.