Stopere gerek yok bence. Ama transfer olsun diye getirecekler birini. Forveti ise maçlara başladıktan sonra transferin son gününde birini getirecekler.
Ayrıca, şuana kadar transferlerimiz gayet iyi bence ama yönetimin becereksizliği aşırı fazla... Süper Mario - Celal ikilisi. Yani kendi ağızlarıyla getirecez-alırız diyorlar sonra ...