Bart Simpson arkadaslar ben bugün youtube dolasirken bunu görüm sizin le paylasmak istedim. http://www.youtube.com/v/djUTMTLGfTs>http://www.youtube.com/v/djUTMTLGfTs type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> :D
Shevchenko bunda komik olan ne anlamadım. bütün frikikler kaleye mi tutuyordu yoksa! adam topun dibine fazla girdigi icin dısarı atmıs,olay bu.
c.ronaldomer sen bide bunu izlehttp://www.youtube.com/v/TLBTDYHz-b0>http://www.youtube.com/v/TLBTDYHz-b0 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">