mertorhanperk arkadaşlar 2 oyunda da bir süre sonra görüntü ağırlaşmaya başlıyor. Başlarda sadece golden sonra golün tekrarını izledikten sonra oyuna tekrar başladığımda görüntü ve ses yavaşlıyordu. Artık oyun içinde normal oynarken dahi görüntü yawaşlıyor ve bazen de ses yavaşlıoyor. Lütfen yardım edin. Oynamayı sewdiğim tek futbol oynu bu:( bu arada bilg özellikleri hp 2.00ghz 128mb ati radeon mbility x700 ram 1gb bellek 80gb. Şimdidden ilginiz için teşekkürler arkadaşlar.
mertorhanperk kardeş 640ta oynuorum en düşükte ama durum yine aynı eskiden bu sorun yoktu en yüksek çözünürlük ve high detailda oynuodum. yardım lütfeeeen
mertorhanperk yama falan yok abi. sıfır temiz oyun yani. anlamadım walaa. kimse de bilmio glb nedenini
S n i p e r Kitserver ile Lodmixer Kullanmanı öneririrm bi nebze faydası olacaktır lodmixerin ekran kartına Kitserverı Burdan ulaşabilirsin Rar Şifresi: soccercenter.net