herobbb arkdadaslar mesela ben kezmani satmak istiyorum kluplere oneriyorum satis listesine koyuyorum ama kimse almiyor fiyatida dusuk yapiyorum birde 1 sezon gecirdi cok iyi oynadi 20 kusurde gol atmisti ama satamiyorum nasil satilir oyuncu yardim edin
Cesc Satış listesine koyup, kulüplere önerdiysen teklif bekliyceksin. Bende çk geçmeden teklif yağıyo ve en uygununa satıorm. Ama aşırı bi para verirler mi bilmiorm Kezmana.
Joseemre Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Satış listesine koyup, kulüplere önerdiysen teklif bekliyceksin. Bende çk geçmeden teklif yağıyo ve en uygununa satıorm. Ama aşırı bi para verirler mi bilmiorm Kezmana. 6.5 --- 7 $ arasi anca
tevfik1985 Fm 2007 de 2006 daki gibi cok buyuk paralar vermiyorlar onun icin hatta tam degerine sattigin bile kar:D
Tearaway şampiyonlar liginde çok ii oynaması lasım ben aduyu 6m dolara aldım 40m teklif gördüm avrupada asist kralı oldu ama
MaddDogg Kezman tam bela gitmek istemiyo bi türlü :D nedensiz olarak 2 hafta maaş kes, kontratını iptal etmeye falan çalış Portsmouth'a 17 milyon dolara satmıştım ama satana kadar anam ağlamıştı :D
ibo1903 ama transfer teklifi geldikten sonra yani kabul edebileceğin bi teklif geldiktan sonra ceza ver sonra satamazsan basına bela olur hem gitmio hem oynamak istemio
jsn one herek yok arkadaslar baska bı klupten oyuncu trasfer teklıfı alınca gondermek ıstıyorsanız oyuncu ektılesımınde oyunucunun teklıfı kabul etmesı ıle ılgılı bı bolum var onu secıp onaylayın oluyor