Orjinal Mesajı Yazan: dodo1994
arkadaşlar mesela oyuna girdiğimizde Haziran 2006 da,adam 4 yıldan beri türkiye de oynuyorsa manager de 1 yıl oynadıktan sonra türk oluyor mu yoksa adamın türk olması için 2011 yılına türkiye de oynaması mı gerekiyor?
5 yıl olayını bilmiyorum (ama 5 yıl olduğunu pek sanmıyorum, hiç rastlamadım) ama eğer doğruysa önceden de 4 yıl oynaması halinde 1 yıl yeter galiba. Diğer ligler de oluyor ama Türkiye'de görmedim, sadece tahmin. Bazı takımlarda oyuna girdiğinizde bazı oyuncuların 1 yıl olmadan geçtiğini görürsünüz.