Arkadaşlar ben oyunda 3D maçta seçtiim oyuncuyu hareket ettiremiyorum. Yön tuşları kamerayı hareket ettiriyor anlayamadım. Oyuna girerken kullanacağım oyuncuyu da seçiorum player career daki. Maçta oyuncunun üstündeki simgede çıkıyor fakat oyuncuyu hareket ettiremiyorum. Tuşlarını da ayarladım menuden anlayamadım bir türlü. Yardım ederseniz sevinirim bikaç arkadaşta böle bir sorun yaşıor.